obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Voor vragen, problemen en storingen met je Experia Box V10-modem en verbinding van NLEx, bedraad of via wifi (WiFi-versterker / Ubiquiti). Het Alles-in-1 pakket wordt geleverd via het netwerk van KPN, zowel de koper- als de glasvezel aansluiting.
 Onderwerp afdrukken
Oh... U bent niet verhuisd? Foutje bedankt!
Martijn60
Gisteren kreeg ik (toen ik op mijn werk was) een mailtje van Nlex dat mijn verhuizing verwerkt is.
nu zou je je afvragen wat het probleem is. Nou! Ik woon al 24 jaar tevreden hier en ik ben helemaal niet van plan om te verhuizen? Ook heb ik geen verhuizing doorgegeven. Dus ik kom thuis en wat denk je GEEN INTERNET MEER.
Ik heb meteen de klantenservice opgebeld . En ja hoor! Een foutje . De verkeerde persoon verhuisd. Nee meneer het is geen kwestie van even een schakelaar omzetten en heeft internet . Wij maken een ticket aan om het te herstellen maar het kan wel enkele dagen(waarschijnlijk volgende week) duren.Morgen krijgt u een mailtje met de stand van zaken. Raad eens? Juist! Geen Mailtje en (ik vrees) lange tijd (1 week , 2 weken) zonder internet .

Waarom maakt NLEX zulke stomme fouten en waarom herstellen zij die fout niet meteen en waarom hoor ik niets meer van NLEX. ?

Als de zaken er zo voor staan wil ik van mijn jaar overeenkomst af . NLEX levert niet dus is het gerechtvaardigd om mij niet aan de overeenkomst te houden.

Wie kan NLEX in beweging brengen om mijn internet te herstellen?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Oh... U bent niet verhuisd? Foutje bedankt!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie